Campanii de marketing June 3, 2019

Gărâna Jazz Festival

Provocarea

Unora le place jazz-ul, iar noi ne numărăm printre ei. Așa că am început colaborarea cu Garana Jazz Festival într-un ton optimist. Cu toate acestea, am pornit de la o serie de probleme foarte evidente: festivalul se confrunta cu o performanță slabă în mediul online, reach-ul rămânea constant în decursul mai multor ani, iar awareness-ul nu atingea audiențele noi. Partea bună e că am știut cum să le abordăm, ca de fiecare dată.

 

Soluția

Fiind vorba de un festival, etapele proiectului s-au derulat înaintea, în timpul și după desfășurarea efectivă a evenimentului. Ca deobicei, tot ce am
implementat a avut o bază solidă de research în care ne-am uitat în detaliu la comportamentul online al principalilor competitori din piață, dar și la obiceiurile de consum digital ale targetului.

Ulterior, strategia a fost construită cu țelurile de business ale clientului nostru în minte, fiind concentrată în jurul unor concepte creative. Conceptele au fost apoi transpuse în mesaje personalizate de comunicare, adecvate diferitelor surse de trafic, dar și userilor. Astfel, pentru o bună performanță digitală a conceptelor creative stabilite, au fost implementate următoarele acțiuni de marketing online:

  • am dezvoltat campanii complexe de Facebook Ads în funcție de audiente atent targetate
  • am lansat campanii structurate de Search și Display în Google Ads, în funcție de căutări, trenduri și competiție
  • analizarea și optimizarea constantă a campaniilor pentru costuri de achiziție optimizate în funcție de bugetul clientului

 

Rezultatul

Am obținut o mulțime de aplauze, dar și rezultate, și așteptăm cu nerăbdare bis-ul:

  • rata de engagement a crescut cu 36%
  • festivalul a vândut un număr record de bilete
  • reach-ul a crescut cu 150%
Task

Esențial pentru orice business, dar în particular pentru unul emergent, este ca acesta să se evidențieze în industrie. Cu USP-urile de business bine clădite, am dezvoltat o strategie custom. Am analizat în detaliu piața de acoperișuri, după am proiectat funnel-ul de generare de leaduri și am planificat activitățile în funcție de fiecare sursă de trafic. În etapa de marketing, am avut grijă ca funnel-ul de generare de leaduri să fie analizat pe întreg parcursul derulării campaniilor. Ce am făcut mai concret, pe etape: ● research în care am urmărit competiția din piața de acoperișurie ● am creat și aplicat o strategie personalizată tipului de business ● am realizat materiale de promovare cu design original, adaptat fiecărei platforme ● am dezvoltat campanii lunare de generare de leaduri: Facebook Ads, Instagram Ads și Google Ads ● ne-am uitat și am optimizat constant la campanii pentru a obține un cost de achiziție cât mai bun pentru bugetul clientului

Hai sa colaboram

Ai un proiect?

Te ajutam in digitalizarea proiectului tău prin expertiza noastră certificata în Software Development și Performance Marketing.

Back