LEADLION devine partener TikTok for Business in Romania.

La data publicarii acestui articol, ianuarie 2021, cifrele TikTok arata super promitator indiferent de ce pareri mai putin pozitive ati fi auzit. Practic, TikTok este aici si este hotarat sa stea!

  • Locul 79 in topul celor mai scumpe branduri din lume
  • Prezent in peste 150 de tari
  • 690 milioane utilizatori activi lunari global
  • Folosit in peste 75 de limbi
Ce inseamna insa din punct de vedere al marketingului si cum ne putem folosi noi de el?
TikTok Ads este un canal de comunicare de sine statator dar si o felie consistenta din intregul mix de canale de marketing pe care trebuie sa il folosesti daca audienta ta (demografic vorbind) isi petrece timpul pe TikTok.
Si totusi pentru Romania ce inseamna TikTok for Business ? (la momentul actual) Peste 4.3 milioane de utilizatori activi 53% utilizatori de sex feminin, 47% sex masculin 24% din audienta – varste cuprinse intre 13 si 17 ani, iar intre 18 si 34 ani – 64% din audienta, restul reprezentand varste de peste 35 ani Media petrecuta zilnic per utlizator este de peste 60 minute (ceea ce este impresionant!).
TikTok in Romania, la fel ca alte canale de content are creatori de continut populari, axati pe umor, sfaturi profesionale, cultura, muzica, gaming si lista poate continua.
Avand un stack sanatos de tipuri de adurigo, al-uri de optimizare cat si optiuni bune de targetare, TikTok Ads intra in arsenalul de surse de trafic targetat folosit de departamentul de marketing veteran in mixuri de canale performante.

Ai un proiect interesant?

Haide sa discutam despre proiectul tau!

    Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență.
    ro_RO