Apollo D’or
Problema
Pentru acest client de real estate, task-ul nostru a fost unul cât se poate de direct: să generăm lead-uri targetate și să încheiem cu succes vânzarea tuturor
apartamentelor și penthouse-urilor rămase disponibile (40 apartamente si penthouse-uri).
Cum suntem mereu orientați pe rezultate, ne-am pus pe găsit cele mai bune soluții.
Soluția
Soluția noastră a fost una integrată care a combinat cele două domenii de expertiză LeadLion.
Am început proiectul cu faza de software development:
- am reconstruit paginile statice pentru a asigura o navigare optimă
- am creat landing page-uri dedicate, perfecte pentru campaniile de marketing
- am redecorat conținutul, prin intervenții la nivel de text și imagini
- am creat noi formulare de contact, mai ușor de accesat
În faza a doua, am proiectat campaniile de marketing astfel:
- research amănunțit pentru analiza competiției agresive
- am dezvoltat o strategie complexă adecvată domeniului de business, dar și a obiectivului final
- am realizat integral design-ul tuturor materialelor de promovare
- am dezvoltat și implementat campanii lunare de generare de leaduri: Facebook Ads, Instagram Ads și Google Ads
- am analizat constant campaniile și le-am recalibrat, pentru a obține un cost de achiziție optim pentru client
Rezultatul
Am încheiat proiectul cu succes doar după ce am obținut următoarele rezultate:
- un număr record de lead-uri
- o profilare exactă a lead-urilor
- vanzarea a 38 apartamente din cele 40 disponibile
Ai un proiect?
Te ajutam in digitalizarea proiectului tău prin expertiza noastră certificata în Software Development și Performance Marketing.