Campanii de marketing June 3, 2019

Apollo D’or

Problema
Pentru acest client de real estate, task-ul nostru a fost unul cât se poate de direct: să generăm lead-uri targetate și să încheiem cu succes vânzarea tuturor
apartamentelor și penthouse-urilor rămase disponibile (40 apartamente si penthouse-uri).

Cum suntem mereu orientați pe rezultate, ne-am pus pe găsit cele mai bune soluții.

Soluția
Soluția noastră a fost una integrată care a combinat cele două domenii de expertiză LeadLion.

Am început proiectul cu faza de software development:

  • am reconstruit paginile statice pentru a asigura o navigare optimă
  • am creat landing page-uri dedicate, perfecte pentru campaniile de marketing
  • am redecorat conținutul, prin intervenții la nivel de text și imagini
  • am creat noi formulare de contact, mai ușor de accesat

În faza a doua, am proiectat campaniile de marketing astfel:

  • research amănunțit pentru analiza competiției agresive
  • am dezvoltat o strategie complexă adecvată domeniului de business, dar și a obiectivului final
  • am realizat integral design-ul tuturor materialelor de promovare
  • am dezvoltat și implementat campanii lunare de generare de leaduri: Facebook Ads, Instagram Ads și Google Ads
  • am analizat constant campaniile și le-am recalibrat, pentru a obține un cost de achiziție optim pentru client

Rezultatul

Am încheiat proiectul cu succes doar după ce am obținut următoarele rezultate:

  • un număr record de lead-uri
  • o profilare exactă a lead-urilor
  • vanzarea a 38 apartamente din cele 40 disponibile
Hai sa colaboram

Ai un proiect?

Te ajutam in digitalizarea proiectului tău prin expertiza noastră certificata în Software Development și Performance Marketing.

Back