Gardenium
Problema
Cum te remarci pe o piață în care fiecare competitor face tot posibilul să se afirme – așa a sunat începutul colaborării noastre cu Gardenium în 2016. Pe ce keywords am construit brief-ul: diferențiere detașată de competiție și o poziție top-of-mind în mințile consumatorilor. Zis și trecut la treabă!
Soluția
Ne-am dorit ca Gardenium să aibă o percepție cât mai bună în industria produselor de grădinărit și irigații, așa că am contribuit cu idei care au crescut considerabil calitatea produselor lor digitale.
Pasul 1: realizarea unei cercetări aprofundate ale concurenților
Pasul 2: din research a derivat firesc și de efect strategia potrivită
Pasul 3: am dezvoltat progresiv noi îmbunătățiri pentru grădina digitală a clientului
nostru, ca:
- Web Development
- UI Design
- Backend Development Magento
- Optimizarea fluxurilor de e-commerce
- Integrarea API-urilor mai multor sisteme
Pasul următor a fost strategia de marketing, inspirată direct din nevoile cele mai presante de business. Ce am făcut concret:
- analiză de piață în care a fost urmarită competiția
- strategie adecvată tipului de business
- dezvoltarea campaniilor de PPC
- extinderea canalelor de trafic cu campanii de afiliere
- implementarea și optimizarea constantă a campaniilor de e-mail marketing
- analizarea și recalibrarea continuă a campaniilor pentru a urmări costuri de achiziție optime pentru client
Ce am reușit să facem până acum ne motivează să ne autodepășim în viitor:
- am atras peste 2.200 de clienți noi în primul an de la lansare
- rata de conversie a crescut semnificativ (peste 25%) cu fiecare optimizare de UI/UX design
- creșterea ratei de conversie pentru campaniile de PPC cu până la 40% mai mare versus media nișei
- poziționarea pe piață ca o entitate puternică în domeniul de nișă încă din primul an de la lansare.