Gardenium

Problema
Cum te remarci pe o piață în care fiecare competitor face tot posibilul să se afirme – așa a sunat începutul colaborării noastre cu Gardenium în 2016. Pe ce keywords am construit brief-ul: diferențiere detașată de competiție și o poziție top-of-mind în mințile consumatorilor. Zis și trecut la treabă!
Soluția
Ne-am dorit ca Gardenium să aibă o percepție cât mai bună în industria produselor de grădinărit și irigații, așa că am contribuit cu idei care au crescut considerabil calitatea produselor lor digitale.

Pasul 1: realizarea unei cercetări aprofundate ale concurenților
Pasul 2: din research a derivat firesc și de efect strategia potrivită
Pasul 3: am dezvoltat progresiv noi îmbunătățiri pentru grădina digitală a clientului
nostru, ca:

  • Web Development
  • UI Design
  • Backend Development Magento
  • Optimizarea fluxurilor de e-commerce
  • Integrarea API-urilor mai multor sisteme

Pasul următor a fost strategia de marketing, inspirată direct din nevoile cele mai presante de business. Ce am făcut concret:

  • analiză de piață în care a fost urmarită competiția
  • strategie adecvată tipului de business
  • dezvoltarea campaniilor de PPC
  • extinderea canalelor de trafic cu campanii de afiliere
  • implementarea și optimizarea constantă a campaniilor de e-mail marketing
  • analizarea și recalibrarea continuă a campaniilor pentru a urmări costuri de achiziție optime pentru client

Ce am reușit să facem până acum ne motivează să ne autodepășim în viitor:

  • am atras peste 2.200 de clienți noi în primul an de la lansare
  • rata de conversie a crescut semnificativ (peste 25%) cu fiecare optimizare de UI/UX design
  • creșterea ratei de conversie pentru campaniile de PPC cu până la 40% mai mare versus media nișei
  • poziționarea pe piață ca o entitate puternică în domeniul de nișă încă din primul an de la lansare.
Hai sa colaboram

Ai un proiect?

Te ajutam in digitalizarea proiectului tău prin expertiza noastră certificata în Software Development și Performance Marketing.

Back