Campanii de marketing June 3, 2019

Ambiance Residence

Problema
Leadurile targetate au fost exact ce și-a dorit ansamblul rezidențial AMBIANCE Residence de la noi. Iar noi? Nu știm să ignorăm provocări, ci doar să le rezolvăm cu soluții digitale optimizate.
Soluția
A fost foarte important atât pentru noi, cât și pentru client, să distanțăm AMBIANCE Residence de concurența acerbă din industrie, așa că am pus în practică o strategie derivată din USP-urile bine definite ale business-ului. Am făcut research aprofundat pe concurența din piața imobiliară. În pasul următor, am proiectat un funnel de generare de leaduri și am planificat activitățile în funcție de fiecare sursă de trafic.

Next in line: etapa de performance marketing, esențială pentru o treabă bine făcută. Aceasta a fost creată special pentru nevoile de business, iar funnel-ul de generare de leaduri a fost atent analizat pe întreg parcursul derulării campaniilor.

Ce etape am urmărit și am bifat cu brio:

  • research de competiție
  • strategie personalizată tipului de business
  • creare de design original pentru materialele de promovare
  • dezvoltarea campaniilor lunare de generare de leaduri: Facebook Ads, Instagram Ads și Google Ads
  • analizarea și optimizarea neîntreruptă a campaniilor pentru a obține costuri de achiziție cât mai mici pentru client

 

Rezultatul
Ce am obținut la finalul proiectului? Un client mulțumit de următoarele rezultate:

  • număr record de lead-uri
  • profilare a lead-urilor
Hai sa colaboram

Ai un proiect?

Te ajutam in digitalizarea proiectului tău prin expertiza noastră certificata în Software Development și Performance Marketing.

Back