Ce este Google Analytics 4?
Google Analytics 4 reprezintă cea mai recentă versiune a platformei Google Analytics, special creată pentru urmărirea și raportarea traficului unui site web. În plus, GA4 oferă funcționalități și informații avansate, facilitând astfel companiilor luarea unor decizii mai informate și îmbunătățirea strategiilor de marketing digital.
Conform anunțului cel mai recent făcut de către Google, GA4 este o soluție de măsurare avansată, înlocuind astfel platforma Universal Analytics. Începând cu data de 1 iulie 2023, proprietățile standard Universal Analytics nu vor mai accepta accesări noi. Prin urmare, dacă folosiți Universal Analytics, se recomandă să vă pregătiți cât mai curând posibil pentru a face tranziția la Google Analytics 4.
GA4 reprezintă o abatere semnificativă față de versiunile anterioare ale Google Analytics. Unele dintre functionalitatile cheie sunt următoarele:
- Confidențialitate îmbunătățită a utilizatorilor – GA4 este proiectat pentru a fi mai prietenos cu confidențialitatea, cu funcții precum controale îmbunătățite ale datelor și algoritmi de învățare automată care pot analiza datele fără a se baza pe cookie-uri terțe.
- Urmărire pe mai multe dispozitive – GA4 oferă urmărire mai avansată pe mai multe dispozitive, permițând companiilor să înțeleagă mai bine modul în care clienții lor interacționează cu mărcile pe mai multe dispozitive.
- Urmărire bazată pe evenimente – GA4 utilizează un sistem de urmărire bazat pe evenimente care permite companiilor să urmărească anumite acțiuni pe site-ul sau aplicația lor, cum ar fi clicurile pe butoane sau trimiterile de formulare.
- Analiză avansată – GA4 oferă capabilități de analiză mai avansate, inclusiv analiză predictivă și algoritmi de învățare automată care pot oferi informații despre comportamentul clienților și pot ajuta companiile să ia decizii mai informate.
Implementarea Google Analytics 4 pe Magento 2
Descoperă avantajele nelimitate ale implementarii noastre Google Analytics 4 in magazinele Magento 2, realizată cu ajutorul puternicului instrument Google Tag Manager.
- Urmăriți afișările produselor în funcție de poziție în Pagina categoriei
- Urmăriți clicurile pe produse în funcție de poziție în Pagina Categorie
- Urmăriți afișările produselor în funcție de poziție în Pagina cu rezultatele căutării
- Urmăriți clicurile pe produse în funcție de poziție în Pagina cu rezultatele căutării
- Urmăriți afișările produselor în funcție de poziție în Related, Up-sell și Cross-sell
- Urmăriți clicurile pe produse în funcție de poziție în Related, Up-sell și Cross-sell
- Urmăriți de câte ori un produs a fost adăugat în coșul de cumpărături
- Urmăriți de câte ori un produs a fost eliminat din coșul de cumpărături
- Urmăriți de câte ori un produs a fost inclus în procesul de plată
- Urmăriți de câte ori a fost comparat un produs
- Urmăriți de câte ori un produs a fost adăugat la lista de dorințe
- Urmăriți fiecare pas de finalizare a comenzii (facturare, expediere, opțiuni de expediere, opțiuni de plată)
- Urmăriți achizițiile cu sau fără taxe de transport
- Urmăriți tranzacțiile în paginile de succes cu adrese URL personalizate
- Urmăriți pașii de finalizare a achiziției în paginile de finalizare a achiziției cu adrese URL personalizate
- Urmăriți utilizarea cuponului
- Urmăriți marca produsului
- Urmăriți afișările promoțiilor interne
- Urmăriți clicurile interne de promovare
- Urmăriți înscrieri ;a newsletter
- Urmăriți autentificări
- Urmăriți căutările pe site
- Widget de promovare internă
- Suport pentru anonimizarea IP pentru a fi în conformitate cu țările UE
- Produs Copil Vs Părinte (Trimiteți coșul de identificare a părintelui sau a codului copilului, finalizarea comenzii și pagina de mulțumire)
- Pregatirea pentru mai multe monede
- Conform GDPR cu magento nativ, acceptă funcționalitatea cookie-urilor
- Pregatirea pentru mai multe magazine
- Suport pentru Varnish Cache
- Full Page Cache suportat
- Suport de încărcare utilă de 8 KB
- Calcul total al paginii de succes a comenzii (subtotal/total general)
- Urmăriți ID-ul utilizatorului Magento
- Urmăriți tipul de utilizator (grup de clienți)
- Urmărirea remarketingului Google AdWords
- Urmărirea conversiilor Google AdWords
- Gestionarea persistentă a datelor
- Excludeți comenzile cu valoare 0 de la urmărire
- Urmăriți numărul de recenzii ale produselor
- Urmăriți scorul recenziei produsului
- Urmăriți starea stocului
- Urmăriți produsele de vânzare
- Urmăriți tranzacțiile după variante de produs (produs configurabil)
- Urmăriți tranzacțiile în funcție de opțiunile personalizate ale produsului
- Urmăriți dimensiunea personalizată tip pagină
- Urmăriți parametrul personalizat Numele paginii
- Trimitere parametri personalizați la nivel de produs (trimiteți până la 5 atribute de produs către GTM)
- GUI de instalare de 1 minut
- Date complete de vânzări, inclusiv rambursări și achiziții repetate
- Precizie de 100% a comenzii între Magento și Google Analytics
- Evitarea comenzilor lipsă
- Evitarea comenzilor duplicate
- Measurement Protocol pentru achiziție
- Measurement Protocol pentru rambursări
- Measurement Protocol pentru înregistrare și autentificare
- Measurement Protocol pentru vizualizarea articolului
- Measurement Protocol pentru căutare
- Measurement Protocol pentru vizualizare, adăugare și eliminare din coș
- Measurement Protocol pentru începerea plății
- Measurement Protocol pentru adăugarea informațiilor de expediere
- Measurement Protocol pentru adăugarea informațiilor de plată