Back

Google Analytics 4 pentru magazine Magento 2

Ce este Google Analytics 4?

Google Analytics 4 reprezintă cea mai recentă versiune a platformei Google Analytics, special creată pentru urmărirea și raportarea traficului unui site web. În plus, GA4 oferă funcționalități și informații avansate, facilitând astfel companiilor luarea unor decizii mai informate și îmbunătățirea strategiilor de marketing digital.

Conform anunțului cel mai recent făcut de către Google, GA4 este o soluție de măsurare avansată, înlocuind astfel platforma Universal Analytics. Începând cu data de 1 iulie 2023, proprietățile standard Universal Analytics nu vor mai accepta accesări noi. Prin urmare, dacă folosiți Universal Analytics, se recomandă să vă pregătiți cât mai curând posibil pentru a face tranziția la Google Analytics 4.

GA4 reprezintă o abatere semnificativă față de versiunile anterioare ale Google Analytics. Unele dintre functionalitatile cheie sunt următoarele:

  • Confidențialitate îmbunătățită a utilizatorilor – GA4 este proiectat pentru a fi mai prietenos cu confidențialitatea, cu funcții precum controale îmbunătățite ale datelor și algoritmi de învățare automată care pot analiza datele fără a se baza pe cookie-uri terțe.
  • Urmărire pe mai multe dispozitive – GA4 oferă urmărire mai avansată pe mai multe dispozitive, permițând companiilor să înțeleagă mai bine modul în care clienții lor interacționează cu mărcile pe mai multe dispozitive.
  • Urmărire bazată pe evenimente – GA4 utilizează un sistem de urmărire bazat pe evenimente care permite companiilor să urmărească anumite acțiuni pe site-ul sau aplicația lor, cum ar fi clicurile pe butoane sau trimiterile de formulare.
  • Analiză avansată – GA4 oferă capabilități de analiză mai avansate, inclusiv analiză predictivă și algoritmi de învățare automată care pot oferi informații despre comportamentul clienților și pot ajuta companiile să ia decizii mai informate.

 

Implementarea Google Analytics 4 pe Magento 2

Descoperă avantajele nelimitate ale implementarii noastre Google Analytics 4 in magazinele Magento 2, realizată cu ajutorul puternicului instrument Google Tag Manager.

  • Urmăriți afișările produselor în funcție de poziție în Pagina categoriei
  • Urmăriți clicurile pe produse în funcție de poziție în Pagina Categorie
  • Urmăriți afișările produselor în funcție de poziție în Pagina cu rezultatele căutării
  • Urmăriți clicurile pe produse în funcție de poziție în Pagina cu rezultatele căutării
  • Urmăriți afișările produselor în funcție de poziție în Related, Up-sell și Cross-sell
  • Urmăriți clicurile pe produse în funcție de poziție în Related, Up-sell și Cross-sell
  • Urmăriți de câte ori un produs a fost adăugat în coșul de cumpărături
  • Urmăriți de câte ori un produs a fost eliminat din coșul de cumpărături
  • Urmăriți de câte ori un produs a fost inclus în procesul de plată
  • Urmăriți de câte ori a fost comparat un produs
  • Urmăriți de câte ori un produs a fost adăugat la lista de dorințe
  • Urmăriți fiecare pas de finalizare a comenzii (facturare, expediere, opțiuni de expediere, opțiuni de plată)
  • Urmăriți achizițiile cu sau fără taxe de transport
  • Urmăriți tranzacțiile în paginile de succes cu adrese URL personalizate
  • Urmăriți pașii de finalizare a achiziției în paginile de finalizare a achiziției cu adrese URL personalizate
  • Urmăriți utilizarea cuponului
  • Urmăriți marca produsului
  • Urmăriți afișările promoțiilor interne
  • Urmăriți clicurile interne de promovare
  • Urmăriți înscrieri ;a newsletter
  • Urmăriți autentificări
  • Urmăriți căutările pe site
  • Widget de promovare internă
  • Suport pentru anonimizarea IP pentru a fi în conformitate cu țările UE
  • Produs Copil Vs Părinte (Trimiteți coșul de identificare a părintelui sau a codului copilului, finalizarea comenzii și pagina de mulțumire)
  • Pregatirea pentru mai multe monede
  • Conform GDPR cu magento nativ, acceptă funcționalitatea cookie-urilor
  • Pregatirea pentru mai multe magazine
  • Suport pentru Varnish Cache
  • Full Page Cache suportat
  • Suport de încărcare utilă de 8 KB
  • Calcul total al paginii de succes a comenzii (subtotal/total general)
  • Urmăriți ID-ul utilizatorului Magento
  • Urmăriți tipul de utilizator (grup de clienți)
  • Urmărirea remarketingului Google AdWords
  • Urmărirea conversiilor Google AdWords
  • Gestionarea persistentă a datelor
  • Excludeți comenzile cu valoare 0 de la urmărire
  • Urmăriți numărul de recenzii ale produselor
  • Urmăriți scorul recenziei produsului
  • Urmăriți starea stocului
  • Urmăriți produsele de vânzare
  • Urmăriți tranzacțiile după variante de produs (produs configurabil)
  • Urmăriți tranzacțiile în funcție de opțiunile personalizate ale produsului
  • Urmăriți dimensiunea personalizată tip pagină
  • Urmăriți parametrul personalizat Numele paginii
  • Trimitere parametri personalizați la nivel de produs (trimiteți până la 5 atribute de produs către GTM)
  • GUI de instalare de 1 minut
  • Date complete de vânzări, inclusiv rambursări și achiziții repetate
  • Precizie de 100% a comenzii între Magento și Google Analytics
  • Evitarea comenzilor lipsă
  • Evitarea comenzilor duplicate
  • Measurement Protocol pentru achiziție
  • Measurement Protocol  pentru rambursări
  • Measurement Protocol  pentru înregistrare și autentificare
  • Measurement Protocol pentru vizualizarea articolului
  • Measurement Protocol pentru căutare
  • Measurement Protocol pentru vizualizare, adăugare și eliminare din coș
  • Measurement Protocol pentru începerea plății
  • Measurement Protocol pentru adăugarea informațiilor de expediere
  • Measurement Protocol pentru adăugarea informațiilor de plată
Ce spun clienții nostri:

''Comunicare buna, termeni de executie corecti, echipa care incearca mereu sa gaseasca cea mai buna solutie pentru solicitari. In plus, receptivitate in situatii de criza.''

Marius O

Marketing Manager DEMAX

''Am ajuns sa colaboram cu Lead Lion pentru ca aveam nevoie de specialisti pentru actualizarea si dezvlotarea platformei online Magento. Am ales sa pornim la drum impreuna, datorita atuurilor pe care aceasta echipa le are : Expertiza tehnica, experienta in implementari de proiecte complexe, proces eficient in managemetul proiectului, transparenta facturarii.

In decurusul acestui an, colaborarea noastra s-a transformat intr-un parteneriat solid cu rezultate vizibile.

Apreciez in mod deosebit deschiderea si implicarea lor in gasirea solutiilor tehnice optime pentru a construi o baza solida pe care afacerea noastra sa poata creste. Ne consultam in privinta directiilor de dezvoltare online a afacerii si intotdeauna ne putem baza pe know-how-ul si benchmark-ul echipei Lead Lion.

Pentru noi, Lead Lion este un partener de nadejde.''

Vladimir S

CEO Magazinul De Pietre

''Colaborarea cu Leadlion nu s-a resimtit ca fiind una externa. Orientarea lor catre intelegerea obiectului nostru de activitate a depasit asteptarile, dat fiind caracterul tehnic si nisat al produselor noastre.

Am fost sustinuti in toate initiativele, oricat de excentrice, cu profesionalism, iar consultanta primita ne-a ajutat sa depasim rezultatele propuse mereu inainte de termen si sa ne plasam cu un pas in fata competitorilor.''

Liviu Stoica

CEO Gardenium.ro

''Unul dintre aspectele care m-au impresionat cel mai mult în colaborarea cu Leadlion este deschiderea lor constantă și inițiativa pe care o au în a aduce idei noi pentru a ridica standardul de performanță.
Această abordare proactivă demonstrează angajamentul lor față de succesul proiectelor și dorința lor de a crește în permanență.

Rezumatând, colaborarea cu echipa Leadlion este o experiență plină de satisfacții. Rezultatele, eficiența, profesionalismul și deschiderea lor sunt calități pe care le apreciez și pe care le recomand cu încredere tuturor celor care caută o echipă dedicată și orientată către excelență.''

Roxana F

Marketing Manager GNC

Ai un proiect? Haide sa discutam!