De ce am nevoie de design grafic?
Designul grafic pentru business-uri online sau offline are o mulțime de aplicabilități și se poate declina pe orice livrabil specific promovării unui proiect. Fie că vorbim despre bannere pentru campanii de Facebook Ads sau Google Ads, bannere care apar pe site-uri, vizualuri destinate Instagram & Facebook Story-urilor sau postărilor de Instagram, bannere outdoor (panouri stradale), afișe, broșuri sau pliante și alte materiale fizice printabile, toate acestea trebuie să urmeze un stil vizual coerent și uniform, cu imagini, forme, culori, font-uri și registru comun.
Manualul identității unui brand, numit și brandbook, e locul de unde pornim în procesul nostru de design. Echipa noastră de design și creație construiește toate cele necesare pentru ca identitatea ta să rămână prezentă, ușor de recunoscut și să transmită atât verbal, cât și vizual, mesajul dorit. Fiecare material grafic, în funcție de destinația lui finală, are un obiectiv bine stabilit (cum ar fi atragerea de lead-uri sau creșterea vânzărilor), iar creația împachetează plăcut și eficient fiecare intenție.
Și dacă afacerea mea
nu are o identitate de brand?
Identitatea de brand este o componentă fără de care multe business-uri se pierd în mulțime și trec neobservate de potențiali clienți. Pe scurt, o identitate de brand presupune crearea unor elemente unitare care definesc compania: logo, simbol, slogan și alte materiale de identificare: cărți de vizită, plicuri, foi cu antet pentru comunicare administrativă.
Identitatea nu este doar un element de bază pentru companie, ci reprezintă un ansamblu vizual al imaginii business-ului, fără de care orice acțiune de brand online și offline va fi greu de realizat. Desigur, logo-ul este cheia identității vizuale, însă acesta nu este singurul element care contează; strategia din spate, de exemplu, dar și stilul grafic al fiecărui brand sunt mai valoroase, pentru că acestea plasează produsul pe piață, dar și creează o percepție pentru consumator.
În plus, identitatea vizuală este continuată firesc și de cea verbală. Comunicarea este influențată de nișa ta de activitate, de clienții tăi, de piețele în care îți dorești să fii activ și de scopul tău de business. Spre exemplu, dacă ești un business care vinde haine, iar clienții tăi au între 5-18 ani, brand-ul tău se va exprima într-un fel, dar dacă vinzi imobiliare premium unor clienți cu media de vârstă de 40 de ani, comunicarea va fi adaptată lor. Acest registru se numește tone of voice, iar echipa noastră de creație îl va stabili încă din faza de strategie, atunci când ne apucăm de crearea sau modificarea identității de brand.
Identitatea e extrem de utilă în diferențierea, dar și distanțarea față de concurență, și poate crește vânzările unui anumit produs/serviciu. Toate cele de mai sus contribuie la creșterea credibilității business-ului în fața clienților.
Dacă simți că brand-ul tău se pierde printre altele sau nu ești mulțumit de design-ul actual, suntem aici să îți oferim ajutorul și experiența noastră și să demarăm un rebranding sau crearea de la zero a unei identități de brand.