Cum pregătești un plan de marketing online performant in imobiliare

Piața imobiliară continuă să fie într-o continuă creștere, ceea ce înseamnă că și numărul de jucători din această nișă a crescut și va crește. Chiar dacă există o cerere mare de cumpărare în fiecare an, asta nu înseamnă că businessul tău este asigurat și că îți vei atinge în totalitate scopurile propuse la începutul proiectului.

Vestea bună este că un plan de marketing corect și realist pentru campaniile plătite te va ajuta să îți atingi obiectivele de business. Însă este foarte important ca obiectivele tale să fie clare și bine definite.

Doar așa vei putea să controlezi și să măsori cu adevărat succesul campaniilor tale, respectiv al businessului tău.

 

Dacă nu știi de unde să pornești, te ajutăm noi, suntem la un click distanță.

 

Mai jos îți oferim câteva idei de bază care să te ajute să acoperi cele mai importante aspecte ale planului tău, în cazul în care decizi să pornești singur la drum.

1. Care sunt obiectivele tale pe termen scurt și lung?

Cel mai important lucru înainte de toate este să stabilești clar obiectivele pe termen scurt și lung ale campaniilor pe care urmează să le pornești. Aceste obiective pot fi legate de recunoașterea brandului pe termen scurt sau un anumit număr de apartamente/case vândute. Stabilind aceste obiective de la început vei putea creiona întreaga strategie de marketing plătit în așa fel încât să le și atingi în perioada imediat următoare.

 2. Cine sunt clienții pe care ți-i dorești?

Dacă nu știi să identifici clientul ideal pentru tine și să comunici cu acesta pe înțelesul lui, este musai să înveți 🙂

 

De exemplu, ai ca obiectiv să vinzi spații comerciale localizate la maxim 2 minute de o gură de metrou în București.

 

Cu spațiile comerciale pe care le deții vei viza antreprenorii care sunt în căutarea unui loc pentru business-ul lor. Ce înseamnă comunicarea cu persoanele care fac parte din mediul de business? Ce îi interesează cel mai mult? De ce ar face investiția și cum le garantezi că spațiul tău este cel mai potrivit? Ai cifre și statistici pe care le poți scoate în față și să te ajuți de ele în promovare? (ex. câte persoane trec în medie pe lângă spațiul tău?). Ai niște fotografii reale și detaliate ale spațiului, astfel încât să creezi credibilitate din prima secundă?

 

Tot în aceeași manieră, cui și cum atragi atenția prin reclamele tale atunci când ai de vânzare 30 de apartamente într-un complex rezidențial? Cel mai probabil vei viza persoane fizice. Persoane singure sau familii? Ce interval de vârstă țintești? Foarte important, ce profesii/meserii crezi ca au cei ce caută apartamente la nivelul prețului setat de tine?

 

Din experiența noastră este bine să știi că pentru vânzarea bunurilor imobiliare și mai ales cele destinate locuitului permanent, sunt extrem de importante fotografiile. Pentru a crea vizualuri care să atragă atenția publicului tinta, nu trebuie sa faci rabat de la o sesiune foto serioasa, unde să suprinzi cat mai clar punctele forte ale apartamentului dar și avantajele zonei unde este amplasat.

 

Bonus Tip: Discută cu agenții imobiliari din zonă ca să afli ce întrebări pun potențialii clienți și ce caută ei. În felul acesta vei ști la ce nelămuriri sau întrebări ale potențialilor clienți trebuie să răspunzi prin reclamele tale dar și ce să clarifici pe site-ul tău de prezentare.

 

 3. Cu ce te diferențiezi față de competiție?

 

Cu siguranță există minim un argument pentru care e posibil ca un potențial client să te aleagă pe tine în locul competiției 🙂 Care este acesta? Care sunt unique selling points-urile tale? Ce oferi în plus și cum usurezi viața celor ce te vor alege?

 

Pentru ca la finalul zilei, campaniile de marketing sa fie un succes și tu sa fii multumit, trebuie să-ți stabilești acești factori diferențiatori și nu ezita să îi comunici atât vizual, în bannerele ce rulează, dar și pe site.

 

Tot legat de exemplul de mai sus cu vânzarea apartamentelor, nu uita să comunici că există disponibile mai multe modalități de finanțare a creditului (rate la dezvoltator, rate fără dobândă, prima casă sau că accepți credit ipotecar). Acestea pot influența clientul să aleagă sau nu o vizionare la tine în complex.

 

 4. Cel mai important aspect – adaptarea constantă

 

Fii aproape de comunitatea pe care doresti sa o crești. Discută cu agenții tăi de vânzări ca să afli ce îngrijorări au potențialii clienți, ce cerințe au și ce întrebări pun.

 

Fă o listă cu aceste lucruri și adresează-le prin campaniile de marketing dar și pe site.

 

În felul acesta vei observa o calitate a lead-urilor mult mai bună pe timp ce trece.

 

Dacă ai nevoie de o strategie completă pentru a-ți promova proiectul imobiliar contactează-ne și haide să construim împreună un funnel complet pentru tine și afacerea ta.

Ai un proiect imobiliar interesant? Haide sa ne cunoastem.

    Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență.
    ro_RO