La fel ca masinile, si platformele web necesita intretinere pentru a functiona corect. Actualizarea si intretinerea constanta a magazinului tau Magento este cruciala in functionarea platformei la capacitate maxima.
Asistenta tehnica Magento ajuta la asigurarea securitatii site-ului, la cresterea numarului de noi vizitatori, la cresterea traficului etc.
Care sunt motivele pentru care este important ca platforma mea Magento sa fie intretinuta constant?
- Sporirea performantei: micile tweakuri in Magento ajuta la imbunatatirea performanei si la reducerea problemelor tehnice care afecteaza in final rata de conversie
- Aplicarea patchurilor de securitate: Magento lanseaza constant patchuri de securitate pentru a proteja magazinele online Magento 2 de vulnerabilitati. Magento lanseaza de asemenea, patchuri de securitate separat de upgradeuri pentru a nu perturba intreaga configuratie a magazinului
- Update Magento: Adobe continua sa lanseze noi actualizari si upgrade-uri care aduc o multime de caracteristici si functii noi pentru magazinul tau Magento. In acest proces este recomandat sa ai alaturi o echipa de incredere.
Cat dureaza mentenanta Magento?
Mentenanta tehnica Magento poate varia de la cateva ore pe luna pana la asistenta full-time. Cel mai important lucru este sa aveti procesele adecvate in vigoare si sa va actualizati platforma constant.
Ce se intampla daca nu investesc in mentenanta magazinului meu Magento?
Site-ul se misca incet, scade rata de conversie, ‘infectarea’ cu programe malware sau in cel mai rau caz, inceteaza deodata sa functioneze complet. Acestea sunt cateva dintre problemele care pot aparea daca magazinul tau Magento nu este intretinut constant. Serviciile noastre de intretinere a platformelor Magento au scopul de a preveni astfel de situatii.
Cum functioneaza planurile de mentenanta Magento la Leadlion
Planul de intretinere a platformei Magento reprezinta o strategie pe termen lung.
Abonamentele noastre de mentenanta includ:
- Taskuri propuse de noi pentru mentenanta activa a platformei Magento, in urma analizei acesteia
- Task-uri propuse de client introduse in platforma noastra de suport client
Abonamentele noastre contin:
- Analiza lunara a platformei si a serverului pentru functionarea in parametrii a aplicatiei
- Servicii de front-end si back-end development
- Testing (testarea se face pe minim 2 medii, production si preproduction)
- Technical lead advice, atat front-end cat si back-end. Technical leads sunt colegii care conduc departamentele de development si care aleg arhitectura solutiilor tehnice sau care ajuta la blockere.
- Project management – persoana care documenteaza proiectul si care distribuie in cel mai eficient mod posibil taskurile, alaturi de client.
Avem o situatie de urgenta! Ne puteti oferi asistenta Magento cat mai curand posibil?
Desigur. Raspundem rapid la taskuri si pentru urgente avem numere dedicate.
Ce spun clientii nostri: