MIRANO

Partenerul tau in calatorie

111%

Cresterea ratei
de conversie

10 

luni pana
la breakeven

100% 

Trafic
targetat

Problema

Provocarea de la care am pornit in dezvoltarea MIRANO a fost cresterea vanzarilor in mediul online, pentru ca, in offline, magazinul imparte deja piata cu competitori foarte puternici, care isi canalizeaza activitatea pe comercializarea accesoriilor de calatorie.

Solutia

Pentru ca MIRANO sa se diferentieze de concurentii din industrie, am pus in practica strategia potrivita, avand la baza USP-urile bine definite ale business-ului. Intr-o prima etapa, strategia a avut la baza cercetari ale concurentilor specifici industriei.

Etapele s-au realizat progresiv, mai intai la nivel de software development, astfel:

dezvoltare magazin online Magento
● instalare extensii Magento
● customizare Front - End pentru o mai buna experienta a utilizatorului
● integrarea API-urilor mai multor sisteme
mentenanta Magento 2

Pasul urmator a fost marketing-ul, pe care l-am gandit si optimizat special pentru nevoile si goal-urile business-ului.
Etapizat, au fost realizate urmatoarele procese:

● research pentru a fi urmarita competitia
● strategie adecvata tipului de business
● dezvoltarea campaniilor de PPC
● extinderea canalelor de trafic cu campanii de afiliere
● analizarea si optimizarea constanta a campaniilor pentru a urmari un cost de achizitie optim pentru client.

Rezultatul

Am obtinut rezultate, astfel:

● Dezvoltarea rapida pe ultima versiune a platformei Magento si atingerea KPI-ilor de viteza, securitate si uzabilitate stabiliti
● Dezvoltarea campaniilor pe mai multe canale pentru a atinge rezultatele propuse

Te-ar mai putea interesa:

LEADLION

generare record de leaduri 


Daca vrei sa intelegi mai multe despre proiectele noastre si serviciile pe care le oferim, viziteaza sectiunea Proiecte


Descopera mai multe >