Garana Jazz Festival

Concerte legendare de jazz

150%

cresterea
reach-ului

36% 

cresterea
ratei de engagement

100% 

trafic
targetat

Problema

Performanta slaba inregistrata in mediul online, reach-ul constant in decursul anilor, precum si awarness-ul slab pe audientele noi, au reprezentat principalele provocari in dezvoltarea Garana Jazz Festival.

Solutia

Etapele derulate si implementate inaintea, in timpul si dupa desfasurarea festivalului, au pornit de la realizarea unui research solid care sa studieze in detaliu comportamentul online al principalilor competitori din piata. Ulterior, strategia a fost construita in functie de goal-urile business-ului, fiind concentrata in jurul unor concepte creative, derivate in mesaje de comunicare, adecvate diferitelor surselor de trafic. Astfel, pentru o buna performanta in online si pornind de la conceptele creative stabilite, au fost puse in practica urmatoarele actiuni de marketing online:

● dezvoltarea campaniilor de Facebook Ads in functie de audiente atent targetate
● campanii structurate de search si display in Google Ads, in functie de cautari, trenduri si competitie
● analizarea si optimizarea constanta a campaniilor pentru a urmari un cost de achizitie optim pentru client

Rezultatul

Am obtinut rezultate, astfel:

● rata de engagement a crescut cu 36%
● numar record de bilete vandute la festival
● reach-ul a crescut cu 150%

Te-ar mai putea interesa:

LEADLION

generare record de leaduri 


Daca vrei sa intelegi mai multe despre proiectele noastre si serviciile pe care le oferim, viziteaza sectiunea Proiecte


Descopera mai multe >