Avocat Cuculis

Avocatura aproape de oameni

111%

Cresterea ratei
de conversie

10 

luni pana
la breakeven

100% 

Trafic
targetat

Problema

Problema principala a fost legata de profilarea audientelor in campaniile de Facebook si Google Ads. Avand in vedere nisa, au fost necesare mai multe etape, research-ul fiind unul permanent, reprezentand baza desfasurarii urmatoarelor procese. Etapele au contribuit la definerea strategiei, divizata in campanii structurate, cu mesaje adecvate fiecarei surse de trafic.

Solutia

Strategia de performance marketing a fost construita in functie de goal-urile business-ului, fiind concentrata in jurul unor targetari riguroase, divizata in campanii multichannel. Aceasta a fost conturata pornind de la tipul de servicii oferite, pentru extinderea audientelor.

Etapizat, au fost realizate urmatoarele:

● dezvoltarea campaniilor de Facebook Ads si Instagram Ads in functie de audiente atent targetate
● campanii structurate de search si display in Google Ads, in functie de cautari, trenduri si competitie
● analizarea si optimizarea constanta a campaniilor pentru a urmari un cost de achizitie optim pentru client

Rezultatul

Am obtinut rezultate, astfel:

● Scaderea semnificativa a costului per lead
● Cresterea volumului de leaduri cu acelasi buget

Te-ar mai putea interesa:

LEADLION

generare record de leaduri 


Daca vrei sa intelegi mai multe despre proiectele noastre si serviciile pe care le oferim, viziteaza sectiunea Proiecte


Descopera mai multe >